14 maja 2013

Jak odświeżyć pomieszczenie? Skuteczne sposoby odświeżenia łazienki bez wysokich kosztów.



Dzisiejszy post chciałabym skupić na odświeżeniu pomieszczeń bez większych kosztów.
Moim miejscem docelowym jest łazienka. 
 







Dwa lata temu wyremontowałam ją cała.
Ma jasne kafelki na ścianach, w kolorze ecru, a na podłodze ciemno czekoladowe.
Meble mam w kolorze wenge.
Dodatki z mojej łazience są koloru brązowego i beżowego.
Niestety po dwóch latach, świeczki utraciły swój wygląd, ręczniki są do wymiany a łazienka zrobiła się smutna.
Postanowiłam zatem wymienić parę dodatków i stworzyć nowy klimat.

Początkowo pomysłem było zakupić dekoracje w kolorze morskim.
Natomiast podczas niedzielnych zakupów wypatrzyłam w sklepie


TK MAXX, ładne dodatki do łazienki w kolorze fioletowym/lila. 
Kupiłam zatem dozownik do mydła i ręczniki. 
Dywaniki do łazienki kupiłam nie tak dawno temu, są w kolorze szarym. 
Także nie będę ich wymieniać. 
Potrzebuje jeszcze świeczki i świeczniki w takim kolorze i łazienka wygląda jak nowa.

1 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥