12 kwietnia 2014

Perfekcyjna Pani Domu radzi: Jak wyczyścić pralkę. Skuteczna i szybka rada na czystą pralkę.



Już jakiś czas temu pytałyście mnie o to w jaki sposób umyć pralkę od środka. Mojej pralce też by się już przydało, więc wiosenne porządki to idealna okazja!




Potrzeba nam zaledwie dwóch składników: sody oczyszczonej oraz octu.


W miejsce wsypywania proszku wsypujemy odrobinę sody oczyszczonej, a w miejsce płynu do płukania wlewamy odrobinę octu i puszczamy pralkę na najwyższą temperaturę. Wiem, że pusta pralka bez prania będzie za pewne "chodzić" ponad 2 godziny, ale jeśli chcemy aby była czysta musimy się poświęcić.


Później wycieramy wszystko do sucha. 



I gotowe - pralka jest jak nowa.
Jeśli chcielibyście zobaczyć jak umyć zmywarkę napiszcie proszę o tym w komentarzu.



Źródło: I heart Organizing 



7 komentarze:

  1. Ja chcę zobaczyć, bo moja zmywarka zdecydowanie potrzebuje odświeżenia i mycia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę jakie pożyteczne porady :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuje Twojego sposobu. Ostatnio kupiłam w Biedronce specjalny środek do mycia pralki. Nawet się sprawdza. Natomiast jeśli chcecie by ładnie pachniała proponuje namoczyć jakąś ściereczkę płynem do płukania tkanin, włożyć mokrą do pralki i wyprać.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Ja tam piorę pralkę od lat ;) Ale że mam model ładowany od góry i nie mam komory na proszek tylko takie dziurki w których wszystko od razu wlatuje do środka to od razu bezpośrednio do bębna wlewam całą butelkę(!) octu i całą paczkę(!) sody oczyszczonej, puszczam ją na pranie w 90', bo tyle może najwięcej i potem jest czyściuteńka, pachnąca odrobinę octem, ale to nic nie szkodzi kolejnemu praniu ;) Robię to raz czy dwa razy w roku gdy tylko widzę osad jakby z kamienia czy z proszku. Także ocet i soda to sposób rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥