30 października 2013

Panele firanowe - więcej niż jedno zastosowanie. Jak wykorzystać panele firanowe w naszym domu? Inspiracje i pomysły!



Ostatnio szukając inspiracji na firankę i zasłony do salony napotkałam na panele firanowe.
Więc postanowiłam Wam pokazać kilka pomysłów.





Panele firanowe zostały stworzone, by zasłonić i ozdobić okna.
Jednak znalazłam również inne zastosowania, które uważam za bardzo ciekawe.




Przesuwne drzwi do szafy - wygląda ciekawie i zajmują mało miejsca.
A co najważniejsze - nie widać co jest w środku.




W kuchni!
Zasłoń talerze i inne akcesoria stylowym panelem.




Zagłówek na łóżko - zamiast tapety - wygląda cudnie i nadaje ciepła w pomieszczeniu!




I oryginalne zastosowanie - zasłonięcie okien. 

Ja też planuje taki zakup do siebie i jak tylko je będę miała to na pewno podzielę się z Wami zdjęciami. 

Na razie szukam najtańszej opcji.
Znalazłam 3 sklepy, które się zajmują sprzedażą tych paneli:





1 komentarze:

  1. Ja mam takie panele i jestem nie zadowolona z nich :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥