21 stycznia 2014

Perfekcyjna Pani Domu radzi: używaj silikonowe foremki do pieczenia.


Do napisania postu namówiła mnie moja mama.
Więc postanowiłam, że napiszę coś więcej o foremkach silikonowych.




Silikonowe akcesoria do pieczenia są dobre przede wszystkim dlatego, że są bardzo higieniczne. 


Po pierwsze mamy maty do pieczenia.
Są płaskie, cienkie więc bez problemu rozłożymy je na większości powierzchni.

Są łatwe do mycia. Wystarczy powycierać mokrą ściereczką i cały brud od razu zejdzie.




Foremki do muffinek są bardzo dobrym rozwiązaniem, 
ponieważ są wielokrotnego użytku.
Muffinki łatwo się wyciąga z nich i również są proste do umycia.



Istnieją również duże formy do ciast.
Mają te same zalety co pozostałe silikonowe akcesoria.
Ciasto w łatwy sposób wyjmuje się z foremek.




5 komentarze:

  1. Mam silikonowe na muffinki :) też polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam matę do pieczenia, ale muszę szybko uzupełnić swoje braki:):)

      Usuń
  2. kupię sobie- skorzystam z Twoich mądrych rad

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam sobie wałek i matę- dzięki za rady

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥