7 lutego 2014

Powstaje Ryneczek Perfekcyjnej Pani Domu. Kupuj i sprzedawaj piękne rzeczy po okazyjnych cenach.


Postanowiłam otworzyć nową zakładkę dla Was.
Zakładka ryneczek Perfekcyjnej Pani Domu.
Będziecie mogli tutaj zakupić różne rzeczy związane z nami kobietami, z domem i wszystko co godne uwagi. 
Nie tylko ja będę się dzieliła z Wami rarytasami, ale chciałabym również udostępnić Wam taką możliwość.
Wystarczy wysłać do mnie maila ze zdjęciem, opisem, ceną oraz mailem kontaktowym.

perfekcyjny.poradnik@gmail.com

Wtedy ja wystawię Wasz przedmiot na moim ryneczku. 
Mam nadzieję, że pomysł się Wam spodoba <3



3 komentarze:

  1. Świetny pomysł!
    Pozdrawiam,
    http://niewidzialne-granice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram masz dobre pomysły
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥