10 kwietnia 2014

Perfekcyjna Pani Domu radzi: Jak trzymać porządek w lodówce i pilnować przydatność spożycia produktów.



Skoro pokazywałam Wam już czysty zamrażalnik to teraz przychodzi pora na idealną organizację lodówki. Mam nadzieję, że post Wam się przyda.




Ponieważ w moim domu mieszka tylko jedna osoba (ja) to moja lodówka tak nie wygląda. Po pierwsze mam co najmniej połowę mniej produktów spożywczych i z racji tego praktycznie przy każdych zakupach lodówkę bardzo dokładnie myję i pozbywam się rzeczy niejadalnych.
Jeśli natomiast Wasza lodówka wygląda podobnie to koniecznie zobaczcie jak poradzić sobie z takim problemem.


Wszystko co mamy w lodówce musi niestety wylądować na blacie. Ponieważ lodówkę trzeba dobrze umyć, a produkty przesortować.




Następnie lodówkę dokładnie myjemy i wycieramy do sucha. Dopiero po takiej czynności możemy się zabrać za ponowne układanie rzeczy w niej. Tylko tym razem wszystko musi być przesortowane. 




Do idealnej organizacji niezbędne nam będą przezroczyste pojemniki plastikowe, które należy podpisać, by wiedzieć co gdzie szukać.




Najwyższą półkę poświęćmy na rzeczy, które mogą się szybko zepsuć - resztki z obiadu lub świeże owoce.




Kolejna półka zawiera jedynie napoje.




Na kolejnych półkach poukładajmy w pojemnikach produkty, które mogą leżeć w lodówce przez dłuższy czas.




W szufladach przedzielonych wkładamy owoce i warzywa.





W drzwiach lodówki poukładajmy różnego rodzaju sosy.




I tak wygląda efekt końcowy naszej lodówki.

Źródło: I heart Organizing 

15 komentarze:

  1. Taki porządek to ja uwielbiam! Rewelacja :). Muszę popracować nad moją lodóweczką ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny porządek-lubię to:)to teraz lecą moją umyć i porządki zrobić :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to życzę powodzenia w sprzątaniu:):) Pamiętajcie kochane, że czynność powinno się powtarzać co najmniej raz w miesiącu. Raz w roku to mało. Ja swoją lodówkę myję raz w tygodniu. I mam gwarancję, że zawsze będzie czysta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super porządek-zmotywowałaś mnie,zebym i ja posprzątała

    OdpowiedzUsuń
  5. moja lodówka jest zorganizowana w podobny sposób ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. A czym najlepiej umyć lodówkę od środka? I co z zapachami, co zrobić żeby się nie przenikały?

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja jestem prawie perfekcyjna, bo u mnie lodówka jest uporządkowana i wszystko ma swoje miejsce, sosy na drzwiach itp. raz w tygodniu ją myję jak już jest prawie pusta :) ja uwielbiam układać w półkach różnego rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój system jest bardzo podobny, tylko lodówki przy każdych zakupach nie myję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. post bardzo przydatny :)
    a w lodówce tej na zdjęciach porządek, że ho ho ;)
    nasza na co dzień tak nie wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię pojemniki w lodówce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do lodówki włożyć pojemnik z sodą oczyszczoną, a myć miksturą z octu i wody.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiecie gdzie dostanę takie wysokie przezroczyste pojemniki?

    OdpowiedzUsuń
  13. mam to już opanowane... u mnie mieszkają 2 osoby... ja i moj narzeczony... mamy zawsze zapełnioną lodówkę i również staram się u3mywać w niej porządek

    OdpowiedzUsuń
  14. szukajcie w ikea albo pepco:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥