13 stycznia 2015

Testowanie z Perfekcyjną Panią Domu - Silan Soft&Oils


Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszymi testami jakie przeprowadzam na tym blogu. Pod lupę wpadł mi płyn zmiękczający Silan Soft&Oils. 


W moim domu używam tylko i wyłącznie płynów Silan. Podobają mi się zapachy, bo nie są tak uciążliwe jak u konkurencji. Pranie pachnie świeżo i jest miękkie. Kiedy więc sięgnęłam po ten płyn byłam ciekawa czy spisze się równie dobrze jak pozostałe modele. 

Po otwarciu rzuciły mi się dwie rzeczy w oczy:
- zapach - jest bardzo przyjemny 
- konsystencja - płyn ciągnął się nieco, więc to chyba zasługa olejków w nim zawartych

Jak widać zużyłam już nieco więcej niż połowę butelki, ponieważ chciałam mieć pewność, że dobrze go przetestuję. 



Zawsze do każdego prania wlewam dwa zbiorniki. Lubię jak moje pranie pachnie świeżo nie tylko po wyjęciu z pralki. Więc byłam ciekawa co stanie się z nim, kiedy już wyschnie i powiem Wam szczerze, że jestem bardzo zadowolona z efektu. Pranie pachnie świeżo i czysto. Wyczuwalny jest delikatny zapach. Szczególnie miło jest wycierać się w taki pachnący ręcznik. 



Cena za moją butelkę to od 9-13 zł (Oglądałam w różnych sklepach). Za większą butelkę trzeba zapłacić już prawie 20 zł. 

Jedynym minusem tego płynu jest naprawdę cena. Duże butelki Silana można kupić nieraz w ciekawej promocji 12-13 zł, więc różnica jest oczywista. Kiedy załapię się na promocję to na pewno znów zakupię ten płyn, bo jestem z niego bardzo zadowolona.

Plusy:
- zapach
- konsystencja
- pranie jest miękkie i świeże nawet po kilku dniach

Minusy:
- cena

Polecam! A Wy miałyście już okazję testować ten płyn?

7 komentarze:

  1. Muszę poszukać go wśród sklepowych półek.

    OdpowiedzUsuń
  2. też zawsze daję dwie nakrętki, pewnie pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego jeszcze nie miałam, ale też używam tylko płynów Silana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również go jeszcze nie miałam, zazwyczaj kupuję płyn w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak jak Marta uzywam zazwyczaj płynów z Biedronki.
    Tego płynu ogólnie nie widziałam jeszcze nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego płynu .Używam Lenor

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię Lenora, zapach jest dla mnie nieznośny:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥