15 lutego 2014

Jak zorganizować kable - czyli odwieczny problem w każdym domu. Sprzątanie kabli.


Czy ten widok wygląda znajomo? Mnóstwo kabli i nikt nie wie do czego one służą, a już dopiero nie wiemy gdzie szukać tego, którego akurat potrzebujemy. Dzisiaj mówimy temu koniec i chcemy Wam pokazać jak raz na zawsze zrobić z tym porządek.





Przyznam się, że do pewnego czasu też to wszystko u mnie tak wyglądało. Ale powiedziałam sobie dosyć i dlatego pokażę Wam dziś jak w prosty sposób zrobić w tym wszystkim porządek.


Najpierw należy dowiedzieć się do czego służą poszczególne kable (w tym pomogą nam mężczyźni).
Następnie każdy kabel związujemy gumką recepturką i każdy oklejamy odpowiednią naklejką.


Teraz tworzymy pudełko i je też podpisujemy.


Kawałki kartonu oklejamy papierem do pakowania, a następnie umieszczamy w większym pudle.



Gotowe~! Teraz szybko odnajdziemy każdy kabel, który potrzebujemy. I pamiętajmy, by zawsze odkładać je na odpowiednie miejsce!

6 komentarze:

  1. Genialne :) Mój facet jest informatykiem, więc kabli mam ... dużo za dużo w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łojej!:) Na pewno!:) Więc mam nadzieję, że post się przyda;)

      Usuń
  2. dobry pomysł, ale u nas kablami zajmuje się małż, mnie to średnio interesuje;)

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz się dobrze:) Mój mężczyzna owszem ma kabli od metra, ale wszystko rzucił mi do jednej szuflady i teraz radź sobie kobieto:)

      Usuń
  3. Ja się w domu poza szwagrem znam najlepiej na kablach ehehe ale u mnie w pokoju to tylko ładowarki się pelentają więc nie ma problemu ;) zawsze je zmiatam w jedno miejsce przeznaczone dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ten pomysł przyda - bo wiecznie coś się wala po domu i nigdy nie wiem, co do czego:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥